Tuesday, November 20, 2012

ReZeKi AllAh itu BaNyak



 KeNapa Aku Tag GamBar niE?

DeKat SiNilah..
Aku MengenAl Pak Tam. En Rafek.
terLalu baNyak akU beLajaR waLauPun SekeTika..
SetInggI-tinGGi terIma KasIH..
شكرا جزيلا

WaLaupUn SeKetiKa..
AkU mengEnal BanYak KarAkter DirI aku SenDiri 

penGalaMan aku Di SinI tidAk akan Aku LuPakan..
aPa YanG menYentUh perAsaaN aku..
akU menGenaL paTern-paTern iBu-baPa
laNtas kaLimat syUkur seNtiasA aku Ulang
BeNarlah Kata ALLaH 
SeNtIasaLah BeLajar BerSyukur

DeKat siNi akU keNal wAn+ArShad+MaR+aYu+DyAna+laLa
baNyak SnGatlaH..
BaGusNya meRekA inI seNtiasA menGingaTi SaHabat
AkU seNtiasA akaN menginGati KaMu
BiArpuN berBeza PandAngan.
aKu teTap SayANg kamU

wAlauPun SeKetika di Sana..
ReZeki AllAh itu Luas.
AlHamdulillah.. dapat tawaran di AgroBank..

TeriMa KasiH SaIdinA SmaRT

*Recommend untuk ibu bapa di Johor...!

No comments: