Wednesday, September 10, 2008

CLaSsMate!!


Hmmm... x tahu nk ckp pe.. pasal budak2 kelas haku... badan dan akal sama otak berbeza-beza. Aku masih ingat masa aku sem 1 Sarip housemate aku.. sem 3 dan 4 ko akan kenal siapa kawan siapa lawan.... siapa boleh buat kerja siapa x boleh buat kerja...

Aku dah rasa... hmmm.. x tahu nak cakap ape.. miss a lot kawan-kawan lama masa sekolah ngan uni10.... kekawan lama aku xdelah memburukkan nama aku sebaliknya saling mengingati dan menasihati... paling koman kalo jumpa mesti tangkap tegur punya... ni satu kelas pun nak tarik muka??... pasal mende2 yang berlaku aku dah lupa... aku tak nak fikir buang jauh-jauh.. kita fikir untuk masa depan.. kita punya bukan mereka!!
kalau kawan betul2... hmmm mereka akan fikir dan kerja sama2.. benda yang x betul di tegur dengan cara yang elok....

Ok.. guys aku x nak ungkit!!
Chill.. stAy frieNds!!!

No comments: